Selamat Datang ke Blog Puteri Alya


Q RAZ Herbal Marketing ditubuhkan pada November 2008 dan merupakan sebuah syarikat 100% milik bumiputera. Objektif utama penubuhan syarikat ini adalah untuk membantu golongan wanita agar sentiasa mengamalkan gaya hidup sihat & kelihatan kekal cantik dengan menggunakan produk-produk yang berasaskan herba tradisional.Untuk itu, Q Raz Herbal Marketing telah mengorak langkah dengan mengeluarkan produk-produknya sendiri, yang berkualiti khusus untuk golongan wanita yang berjenama Puteri Alya.


Thursday, May 13, 2010

Profil Syarikat

PROFIL SYARIKAT

Q RAZ Herbal Marketing ditubuhkan pada November 2008. Beroperasi di Negeri Melaka, Bandaraya Bersejarah & dimiliki oleh 100% bumiputera. Objektif utama penubuhan syarikat ini adalah untuk membantu golongan wanita agar sentiasa mengamalkan gaya hidup sihat & kelihatan kekal cantik dengan menggunakan produk-produk yang berasaskan herba tradisional.Untuk itu, Q Raz Herbal Marketing telah mengorak langkah dengan mengeluarkan produk-produknya sendiri, yang berkualiti khusus untuk golongan wanita yang berjenama Puteri Alya.

LATAR BELAKANG PENGASAS

Q Raz Herbal Marketing diasaskan oleh Puan Roslina Binti Arifin. Ibu kepada 6 orang cahayamata ini & baru berusia 42 tahun, memiliki pengalaman dalam bidang kecantikan sejak tahun 2002.

Beliau memiliki Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Bahasa & Linguistik dari Universiti Putra Malaysia. Beliau juga mempunyai pengalaman luas dalam bidang perancangan kewangan, insurans & takaful dengan sebuah syarikat insurans terbesar di Malaysia. Beliau telah mengorak langkah dengan membuka sebuah salon kecantikan di Alor Gajah, Melaka yang di beri nama BYLA BEAUTY HOUSE yg menyediakan perkhidmatan sperti facial, spa, sauna dan sebagainya. Setahun kemudian, beliau melebarkan perniagaan dengan membuka butik andaman pengantin.

OBJEKTIF KAMI

  • Membina kesihatan dan kecantikan semulajadi
  • Menyediakan peluang perniagaan yang lebih baik serta lebih mudah.
  • Memenuhi kehendak pengguna Malaysia yang inginkan kesempurnaan dalam kecantikan.
  • Memperjung dan mengangkat martabat industri tempatan yang beretika

VISI KAMI

  • Membina pasaran global.
  • Membina jaringan pengedar / usahawan yang berjaya dalam bidang perniagaan.
  • Menjadi pengeluar dan pengedar produk yang boleh memberikan sumbangan besar terhadap masalah kesihatan dan kecantikan

MISI KAMI

  • Mengahasilkan produk yang berkualiti.
  • Membina pengedar-pengedar yang mempunyai daya kepimpinan yang tinggi dan mampu bersaing di pasaran global.

0 comments:

Post a Comment